luni, 25 iulie 2011

Micile bucurii ale prieteniilor




Nod de prietenie ...sau mai bine zis o reinodare....ce mare bucurie si ce liniste ca mai ai inca un prieten pe care-l stiai pierdut , dupa care ai tinjit atitia ani!!
Azi am avut timp sa vorbesc ce ea ...sa stam de vorba nestingherite , sa ne spunem ce nu ne am spus atitia ani!
Ce bucurie si parca nu mai am piatra pe inima asa cum o aveam cind ma gindeam la ea...pe unde e, de ce o visez mereu urit, de ce nu stiu nimic de ea, a murit, mai traieste!!
Ce ma bucur fara sa ma exteriorizez , doar constat ca ma bucur si atit ...ca mi -e deajuns putin , ca oamenii sint ca aurul sau pietrele pretioase ...desi suna fals  , desuet  si parca neadevarat.
Dar chair ma bucur si desi am visat atitia ani la clipa revederii , acum nu ma mai gindesc la ea fiindca vorbim si o sa mai vorbim.
Atit despre bucuria zilei de azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu